top of page
  • תמונת הסופר/תYehiam Cohen

ציפי אובזילר הרצתה בפני חניכי וחניכות תוכנית “הד סטארט”

אלופת ישראל בטניס לשעבר הגיעה למרכז הטניס והחינוך בטבריה כשגרירת “אתנה”: “רואה בזה שליחות ואם עזרתי לילד או ילדה אחת, זה עולם ומלואו בשבילי”

במסגרת תכנית “הד סטארט”, המופעלת על ידי עמותת “ערכים בספורט” (ע”ר) במרכזי הטניס והחינוך בישראל ובשיתוף פעולה עם הקרן על שם עמי רם ז”ל, התקיים השבוע מפגש מרתק עם הטניסאית האגדית ואלופת ישראל לשעבר, ציפי אובזילר, במרכז הטניס והחינוך בטבריה. אובזילר, שהגיעה כשגרירת הפרויקט הלאומי “אתנה”, העבירה הרצאת השראה בנושא נחישות והתמדה, מתחילת דרכה בענף כילדה במרכז הטניס ברמת השרון ועד קריירת הבוגרות הענפה שלה, אשר בשיאה דורגה במקום ה-75 בעולם ביחידות וזכתה ב-14 תארי יחידות ו-14 תארי זוגות. כמו כן, היא ייצגה את ישראל במשך שנים רבות בנבחרת הטניס הלאומית בגביע הפדרציה ואף החזיקה ביחד עם חברתה לנבחרת, אנה סמשנובה, בשיא העולמי להתמודדויות במפעל.



במפגש השתתפו כ-30 חניכים וחניכות הפעילים במרכז הטניס והחינוך. בסיום המפגש קיימה אובזילר אימון חוויתי קצר וערכה עם החניכים והחניכות מספר משחקונים מהנים. הצעירים, שהתרגשו מאוד מהמפגש, נשארו בסיום להצטלם עם אובזילר ולשוחח איתה. “אני רוצה להודות לעמותת ערכים בספורט ולמרכז הטניס והחינוך בטבריה, שהזמינו אותי להרצות כשגרירת אתנה לבני הנוער”, אמרה אובזילר, “אני רואה בהרצאות האלו שליחות וגם אם עזרתי ותרמתי לילד/ה אחד/ת, זה עולם ומלואו בשבילי”. תוכנית “הד סטארט”, בהובלת עמותת “ערכים בספורט” (ע”ר), פרי שיתוף הפעולה בין מרכזי הטניס והחינוך והקרן על שם עמי רם ז”ל, אביו של הטניסאי האגדי אנדי, פועלת במרכזי הטניס והחינוך הפריפריאליים ומטרתה להעצים ילדים וילדות באמצעות הספורט לטובת התפתחות וצמיחה על המגרש ומחוצה לו.

11 צפיות0 תגובות
bottom of page