top of page
  • Admin

"מרגש לראות את העשייה הערכית והקהילתית בבאר שבע"

מסכמים ביקור מוצלח של מנכ"ל בית הנשיא, מר אייל שויקי, בתוכניות ערכים בספורט במסגרת הקרן לילדים ונוער במועדוני הספורט ו"המיזם המשותף" עם בית הנשיא, משרד התרבות והספורט ועמותת "ערכים בספורט". הביקור נפתח במרכז הטניס והחינוך בעיר, בו הוצגה תוכנית "אדיסון" לקליטת עולים חדשים. אייל, ששיחק טניס בעברו במרכז הטניס והחינוך בערד, שוחח עם הילדים והילדות במרכז. מנכ"לית ערכים בספורט, בתאל גרבי, הציגה את תוכניות העמותה במרכזי הטניס ואת השותפות הנהדרת.

צילום: דיאנה לטר

צילום: דיאנה לטר


לאחר מכן המשכנו לכדורסל, שם התארחנו אצל מועדון הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע, שפיתח מאוד את מחלקת הנוער, הנערות והנשים בשנים האחרונות ומתפאר בקבוצה מוצלחת בליגת העל. המועדון הציג את סדנת השחקניות של תוכנית "יציאה מהמקום". התוכנית הינה יוזמה משותפת של איגוד הכדורסל, עמותת ערכים בספורט, בית הנשיא, משרד התרבות והספורט וקרן סילבן אדאמס, במסגרתה זוכה המועדון למעטפת ליווי למנהלים, מאמנים ושחקנים עם דגש על מענה מקצועי, רגשי וחברתי, ייעוץ והכוונה, התמודדות עם האלימות והגזענות במגרשים ופיתוח וארגון של תהליכים קהילתיים. במהלך הסיור כיבד אותנו בנוכחותו יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. בהמשך נפגשנו עם יו"ר המועדון כפיר ארזי והמנכ"ל תומר ירון וקיבלנו סקירה מקיפה על פעילות המועדון, החזון וההשפעה האזורית.


צילום: דיאנה לטר


את הביקור חתמנו על הדשא אצל מועדון הפועל "ויקטורי" באר שבע בכדורגל, שהפך לאחד הבולטים בספורט הישראלי ומתחרה על תארים בכל שנה, כולל העונה. המועדון הציג את הפעילויות הקהילתית הענפה והמיוחדת שהוא עושה לאורך העונה בשילוב בעלי מוגבלויות.


מנכ"לית העמותה, הגברת בתאל גרבי, מסכמת: "מרגש לראות את העשייה הערכית והקהילתית של המועדונים המובילים בבאר שבע. לא בכדי אנו רואים בספורט אמצעי רב עוצמה לקידום והעצמה חברתית. יש לנו משימה חשובה בשעה זו להגדיל ולהרחיב את הפעילות כך, שלכמה שיותר ילדים וילדות בנגב תינתן הזדמנות לכך".



צילום: דיאנה לטר

18 צפיות0 תגובות
bottom of page