top of page
  • Admin

הפועל ירושלים זכתה באות מגן הכבוד של נשיא המדינה

מר יצחק הרצוג העניק למועדון מהבירה את אות הנשיא לעונת 2021-2022: "הספורט יכול לתרום למען עיצובה של חברה סובלנית יותר, מגוונת ומאוחדת יותר"





אות "מגן הכבוד" של נשיא המדינה הוענק הבוקר (שני) בטקס בבית הנשיא. מועדון הכדורגל הפועל ירושלים זכה ב"דאבל" של עונת 2021-2022: גם באות הנשיא עבור המועדון המצטיין בתחום העשייה הערכית, החינוכית והקהילתית וגם באות הנשיא עבור המיזם המצטיין – בית ספר לכדורגל לילדים עם וללא צרכים מיוחדים. האדומים מהבירה, שקיבלו את האות מכבוד נשיא המדינה מר יצחק הרצוג, הקדימו את שתי הפיינליסטיות האחרות, מכבי תל אביב ומכבי חיפה.


עמותת "ערכים בספורט" (ע"ר) הובילה את תהליך העבודה בוועדת האות וגם ליוותה את מועדוני ליגת העל בכדורגל במהלך השנה, תוך הטמעת תוכנית קהילתית ברוח דגלי בית הנשיא לצד מנהלת הליגות לכדורגל וההתאחדות לכדורגל. מגן הכבוד הוענק זאת השנה השביעית ובפעם האחרונה במתכונתו הנוכחית באירוע בו נכחו כאמור נשיא המדינה, רעייתו הגברת מיכל הרצוג, שר הספורט ח"כ חילי טרופר ואישים רבים אחרים מענף הכדורגל.


"בכוחו של הספורט להיות מנוע חברתי, ההופך שחקן מוכשר מישוב נידח לכוכב עולמי נערץ", כתב נשיא המדינה הרצוג בחשבון הפייסבוק שלו לאחר האירוע, "בכוחו של הספורט לייצר שפה משותפת, להניע תהליכים בחברה, ובעצם לשנות את חייהם של רבים מן הקצה אל הקצה. הספורט יכול לתרום למען עיצובה של חברה סובלנית יותר, מגוונת ומאוחדת יותר. יישר כוח וברכות לזוכים!".


"חברה טובה היא חברה שיש בה הזדמנות שווה לכולם, גם למי שגר בפריפריה", הוסיף השר טרופר, "חברה טובה היא חברה שיש בה שוויון לא משנה אם אתה גבר או אישה. ספורט הוא הכלי הכי אפקטיבי לממש את זה. הספורט יכול להיות מקום בו מתקיימים האירועים הכי ערכיים ומרגשים שיש. תראו מה קורה בספורט הישראלי בחודשים האחרונים בכל התחומים".











8 צפיות0 תגובות
bottom of page